O Souvre

O SOUVRE

Misją Souvre Internationale jest promowanie nowego wymiaru marketingu społecznościowego na całym świecie. I Bieg Souvre to doskonała okazja do tego, aby poznać wyjątkową ofertę produktową i możliwości, jakie daje współpraca z firmą.

Idea projektu Souvre Internationale łączy wirtualne zakupy z rzeczywistymi zarobkami. Każdy z Partnerów otrzymuje gotowe narzędzia do budowania swojego biznesu. Techniczno-administracyjną stronę sprzedaży w całości bierze na siebie firma. Osoby, które decydują się na budowanie swojej sieci konsumencko-sprzedażowej w Souvre, działają w oparciu o przejrzysty plan marketingowy. Firma na wynagrodzenia przeznacza aż 38% swojego obrotu. Marka proponuje atrakcyjne programy motywacyjne dla Partnerów, aby jeszcze bardziej zmobilizować ich do zorientowania się na wyniki sprzedażowe. Do tej pory Dyrektorzy biorący udział w programie Auto-Motywacja bez barier wyjechali z salonów autoryzowanych dealerów luksusowymi samochodami m.in. Audi i Mercedes.

Innowacyjne formuły

Marka Souvre to synonim profesjonalnej obsługi klientów, transparentności biznesu oraz otwartości na innowacyjne rozwiązania. Zdolność dopasowywania się do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku stanowi jedną z kluczowych przewag konkurencyjnych firmy. Motywacją do prowadzenia biznesu stały się wysokiej jakości produkty opracowane na podstawie badań i doświadczeń ekspertów dysponujących sprawdzonymi recepturami. Firma Souvre wpisuje się w trendy współczesnej kosmetologii, promując produkty kolagenowe klasy premium oraz naturalne suplementy diety, zarówno pod kątem codziennego dbania o urodę, jak i profilaktyki anti-aging.

Piękno pochodzi z natury

Konkurencyjność produktów polega na innowacyjności, rozumianej jako wykorzystanie niepopularnych na rynku, naturalnych komponentów poprawiających zdrowie i wygląd. Wszystko to dzięki specjalnie opracowanej formule produktów zawierających niezwykle cenne białko – Kolagen Naturalny, który od zawsze był pożądanym składnikiem kosmetyków. Marka nieustannie poszerza swoją ofertę o kolejne gamy produktowe, m.in. luksusowe perfumy dla kobiet i mężczyzn.

Deszcz nagród

Nie bez znaczenia jest również sposób sprzedaży unikalnych produktów w wygodny sposób, bez wychodzenia z domu, w funkcjonalnym sklepie internatowym. Prokonsumencka postawa Partnerów Souvre została doceniona przez kapituły wielu prestiżowych konkursów. Firma Souvre Internationale została okrzyknięta „Luksusową Marką Roku 2016”, zdobyła tytuł „Sukces Roku”, „Laur Klienta” Odkrycie Roku 2017 i „Wiarygodna Firma”. Linia produktów kolagenowych została wyróżniona przez organizatorów plebiscytu „Diamenty Beauty 2017”. Pan Waldemar Smoliński, Prezes Souvre Internationale, otrzymał statuetkę „Osobowość Roku 2016” w kategorii Biznes. – Sukces nie jest wypadkową działań realizowanych okazjonalnie. To efekt ciągłej, wytężonej pracy nad budową rzetelnej i godnej zaufania firmy – podkreśla.

Międzynarodowy wymiar

Dzięki zaangażowaniu całej, 30-tysięcznej struktury Souvre Internationale, produkty dostępne w ofercie firmy są z powodzeniem promowane w krajach Unii Europejskiej, takich jak Wielka Brytania, Francja, Holandia czy Hiszpania. Partnerzy Souvre myślą globalnie, a działają lokalnie, co w rezultacie daje wyjątkowy efekt synergii. Zachęcamy do odwiedzenia strony firmy: www.souvre.pl.